|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۳۹

خوردبین: از عملکرد پرسپولیس راضی هستم

کد خبر: ۳۵۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
محمود خوردبین که برای تماشای دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دربی 99 به ورزشگاه آزادی رفته بود، پس از تساوی 2 - 2 این دو تیم، در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد سرخ‌پوشان راضی بود یا نه؟ گفت: بله، راضی بودم.

تسنیم: پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد این تیم در دربی ۹۹ ابراز رضایت کرد.

محمود خوردبین که برای تماشای دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دربی 99 به ورزشگاه آزادی رفته بود، پس از تساوی 2 - 2 این دو تیم، در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد سرخ‌پوشان راضی بود یا نه؟ گفت: بله، راضی بودم.

وی درخصوص عدم حضور لوکادیا در این بازی عنوان کرد: نبود این بازیکن کار را سخت کرده بود.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین