|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۲:۲۱

ویدیو/ سلاح غول پیکر دوش پرتاب برای اولین بار در تهران

کد خبر: ۳۵۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح رعد ۶۱ که صبح امروز ۲۷ آذرماه برگزار شد اظهار کرد: سلاح دوش پرتاب برای اولین بار در پایتخت توسط نیروهای انتظامی کشف شد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین