ویدیو/ سلاح غول پیکر دوش پرتاب برای اولین بار در تهران
کد خبر: ۳۵۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح رعد ۶۱ که صبح امروز ۲۷ آذرماه برگزار شد اظهار کرد: سلاح دوش پرتاب برای اولین بار در پایتخت توسط نیروهای انتظامی کشف شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
