۹۰ استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران نامه دادند / اعتراض به «بازنگری تنگنظرانه شیوهنامه اجرایی آییننامه انضباطی برای خاموشی دانشجویان معترض» + اسامی
کد خبر: ۳۵۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۳
اخیرا در فضای پرالتهاب جامعه شاهد آن هستیم که به جای استقبال از حساسیت دانشجویان به مسائل روز و ابراز تمایل دانشجویان نخبه کشور برای ماندن و ساختن کشورشان، اقدام به بازنگری تنگنظرانه شیوهنامه اجرایی آییننامه انضباطی به عنوان ابزاری برای خاموش ساختن صدای اعتراضات دانشجویان شده است. آیا در مقطع ناآرام جاری، بازنگری منصفانه امکانپذیر است و میتوان برای آن مقاصد آزاداندیشانه متصور شد؟

جماران نوشت: ۹۰ نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران به رئیس این دانشگاه به شیوهنامه جدید انضباطی، اعتراض و خواستار بازگشت به شیوهنامه قبلی شدند.در بخشی از این نامه آمده است:
اخیرا در فضای پرالتهاب جامعه شاهد آن هستیم که به جای استقبال از حساسیت دانشجویان به مسائل روز و ابراز تمایل دانشجویان نخبه کشور برای ماندن و ساختن کشورشان، اقدام به بازنگری تنگنظرانه شیوهنامه اجرایی آییننامه انضباطی به عنوان ابزاری برای خاموش ساختن صدای اعتراضات دانشجویان شده است. آیا در مقطع ناآرام جاری، بازنگری منصفانه امکانپذیر است و میتوان برای آن مقاصد آزاداندیشانه متصور شد؟

X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین