|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۳:۵۲

وزیر نفت راهی بیمارستان شد

کد خبر: ۳۵۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰


ایسنا: وزیر نفت امروز به علت افت فشار به بیمارستان منتقل شده است.

جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم، در حاشیه یک جلسه دچار افت فشار و راهی بیمارستان شده است. او اکنون و با بهبود شرایط، تحت نظر پزشکان قرار دارد.

جزئیات بیشتر درباره این موضوع به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین