ویدیو/ انتقاد تند نماینده چابهار از فیلترینگ اینستاگرام
کد خبر: ۳۵۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۳
معین الدین سعیدی نماینده چابهار گفت: به صرف اینکه یک عدهای از اینستاگرام و واتس اپ سوءاستفاده میکنند این دو پلتفرم کاملا فیلتر میشود و جالب اینجا است که برای مردم فیلتر کردند اما برای مسئولان باز است و توییت میزنند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
