آمریکا سه ایرانی را به اتهام نقض حقوق بشر تحریم کرد
کد خبر: ۳۵۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
وزارت خزانهداری آمریکا روز جمعه(۱۸ آذر) با صدور بیانیهای اعلام کرد که علیاکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ابراهیم کوچکزایی، فرمانده انتظامی چابهار و اللهکرم عزیزی، رئیس زندان رجاییشهر را به اتهام "نقض حقوق بشر" در لیست تحریمهای خود قرار داده است.

ایسنا: وزارت خزانهداری آمریکا از اعمال تحریم علیه سه مقام ایرانی به بهانه "نقض حقوق بشر" خبر داد.وزارت خزانهداری آمریکا روز جمعه(۱۸ آذر) با صدور بیانیهای اعلام کرد که علیاکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ابراهیم کوچکزایی، فرمانده انتظامی چابهار و اللهکرم عزیزی، رئیس زندان رجاییشهر را به اتهام "نقض حقوق بشر" در لیست تحریمهای خود قرار داده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین