|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۱۵

بن سلمان: از ایران می‌خواهیم به تعهدات بین‌المللی درخصوص برنامه هسته‌ای و حسن همجواری پایبند باشد

کد خبر: ۳۵۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در اظهاراتی گفت که بر لزوم پایبندی ایران به تعهدات بین‌المللی درخصوص برنامه هسته‌ای تاکید می‌کنیم.


ایسنا: ولیعهد سعودی در اظهاراتی گفت که از ایران می خواهیم به تعهدات بین‌المللی درخصوص برنامه هسته‌ای پایبند باشد!

به گزارش الجزیره، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در اظهاراتی گفت که بر لزوم پایبندی ایران به تعهدات بین‌المللی درخصوص برنامه هسته‌ای تاکید می‌کنیم.

وی همچنین خواستار پایبندی تهران به اصل حسن همجواری شد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین