سوارس: فیفا همیشه با ما مشکل دارد
کد خبر: ۳۵۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۳

لوئیس سوارس به انتقاد از فیفا و داوری بعد از حذف از جام جهانی پرداخت.به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، اروگوئه با نتیجه ۲ بر صفر تیم غنا را شکست داد اما در این گروه به مقام سوم دست یافت و به دور حذفی نرسید.
لوئیس سوارس بعد از دیدار با غنا گفت: ضربه پنالتی پرتغال در دیدار با ما اشتباه بود. در این دیدار نیز پنالتی روی نونیز گرفته نشد. فیفا و کمیته داوران باید توضیح دهند که تصمیماتشان بر چه اساسی است. بعد از بازی میخواستم فرزندانم را ببینم اما نمایندگان فیفا اجازه ندادند. هر چند برای تیم ملی فرانسه اینطور نبود. فکر میکنم اروگوئه به نفوذ بیشتری در فیفا نیاز دارد. فیفا همیشه با اروگوئه مشکل دارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین