وریا غفوری: از بازیکنان تیم ملی ممنونم که پیگیر شرایط من بودند / امیدوارم بازیکنان بتوانند سربلند از زمین خارج شوند
کد خبر: ۳۵۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳

برنا: وریا غفوری پس از آزادی از زندان تاکیدکرد: از همه عزیزانی که طی روزهای گذشته پیگیر وضعیت من بودند، تشکر میکنم. خانوادهام، دوستانم و نزدیکانم به من گفتند که چه افرادی تماس گرفتند تا اقدامات عملی انجام دادند. از آنها ممنونم و برایشان آرزوی سلامتی دارم.وی در مورد بازی ایران برابر آمریکا گفت: از بازیکنان تیم ملی هم ممنونم که پیگیر شرایط من بودند. برای تیم ملی فوتبال در بازی امشب مقابل آمریکا آرزوی موفقیت میکنم. امیدوارم بازیکنان تیم ملی بتوانند بهترین بازی خود را انجام بدهند و سربلند از زمین خارج شوند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین