آمریکا فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا، فرماندار و فرمانده انتظامی سنندج را تحریم کرد
کد خبر: ۳۵۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

ایسنا: وزارت خزانهداری آمریکا اعلام کرد که تحریمهای جدیدی را علیه سه ایرانی به دلیل مقابله با ناآرامیهای اخیر اعمال کرده است.وزارت خزانهداری آمریکا روز چهارشنبه با صدور بیانیهای با اشاره به ناآرامیهای اخیر ایران نوشت که حسن عسگری، فرماندار سنندج، علیرضا مرادی، فرمانده انتظامی شهرستان سنندج و محمدتقی اصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا به لیست تحریمهای خود اضافه کرده است.
به نوشته وزارت خزانهداری آمریکا، اموال تمامی این اشخاص در ایالات متحده بلوکه خواهد شد و هر کسی که به مبادله با این اشخاص بپردازد، با تحریمهای ثانویه آمریکا مواجه خواهد شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین