|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۲۹

فرماندار اندیمشک: شلوغی‌های دیشب فقط در یک محله از شهر اتفاق افتاد

کد خبر: ۳۵۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱


فارس: فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: حدود ده تا پانزده نفر از جوانان محلی با آتش زدن لاستیک اقدام به شلوغ کاری در محله‌ خود کردند.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک در رابطه با خبر شلوغی در شهر اندیمشک، اظهار کرد: حدود ده تا پانزده نفر از جوانان محلی با آتش زدن لاستیک اقدام به شلوغ کاری در محله‌ خود کردند.

وی افزود: وقتی ماموران نیرو انتظامی برای آرام کردن‌ آن‌ها ورود می‌کنند اقدام به تیراندازی سمت ماموران کردند.

فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: این شلوغی‌ها فقط در یک محله از شهر اتفاق افتاد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین