سخنگوی دولت:
دلیل استعفای رستم قاسمی تشدید بیماری بود
کد خبر: ۳۵۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

تسنیم: سخنگوی دولت گفت: با توجه به استعفای آقای رستم قاسمی به دلیل تشدید بیماریشان، آقای افندیزاده به عنوان سرپرست این وزارتخانه در جلسه امروز هیات دولت حضور داشت.علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز چهارشنبه (2 آذر) در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: باتوجه به استعفای آقای رستم قاسمی به دلیل تشدید بیماریشان، آقای افندیزاده به عنوان سرپرست این وزارتخانه در جلسه امروز هیات دولت حضور داشت.
وی افزود: رئیسجمهور و اعضای دولت از ایشان قدردانی کردند و آرزوی شفای عاجل برای ایشان داشتند. به محض آغاز فعالیت مجلس در هفته جدید، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی معرفی خواهد شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین