بیرانوند از بیمارستان مرخص شد / شماره یک تیم ملی به ادامه جام جهانی میرسد؟
کد خبر: ۳۵۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

فارس: دروازهبان تیم ملی فوتبال ایران که پس از مصدومیت راهی بیمارستان شده بود، مرخص شد.علیرضا بیرانوند در جریان اولین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ از ناحیه بینی دچار شکستگی و پس از بیرون آمدن از زمین، در پایان مسابقه راهی بیمارستان شد.
البته پس از انتقال دروازهبان مصدوم تیم ملی به بیمارستان، با بهتر شدن شرایط جسمانی وی پزشکان تصمیم گرفتند بیرانوند را مرخص کنند.
با این وجود او به دلیل شدت مصدومیت خود شانس کمی برای حضور در بازی مقابل ولز و آمریکا دارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین