ماجرای شعار دادن در پایان نیمه اول بازی ایران و انگلیس چه بود؟
کد خبر: ۳۵۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

در دقایق پایانی نیمه اول جو ورزشگاه ملتهب شد و تماشاگران شعار «بیشرف بیشرف» سر دادند که با قطع شدن صدای ورزشگاه در خروجی صداوسیما روبرو شد.به گزارش ایسنا به قطر، مطابق مقررات قطر ورود پرچمهای غیررسمی به ورزشگاه ممنوع است و تنها پرچم رسمی دو تیم مجوز ورود به ورزشگاه دارد و عوامل برگزاری مسابقات نیز از ورود پرچمهای غیررسمی ممانعت کردند.
اما در دقایق پایانی نیمه اول دو تن از تماشاگران پرچم شیرخورشید را نمایش دادند که با واکنش روبرو شد و تماشاگران شعار «بیشرف بیشرف» سر دادند که به دنبال این اتفاق عوامل انتظامی ورزشگاه اقدام به اخراج این دو تماشاگر کردند.
درحال حاضر جو ورزشگاه آرام است و تماشاگران حاضر در ورزشگاه در حال تشویق تیم ملی ایران هستند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین