پس از پناهنده شدن رئیس فدراسیون، دو بوکسور ایران هم از اسپانیا برنگشتند
کد خبر: ۳۵۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

ورزش سه: بعد از جنجال های مربوط به رییس فدراسیون بوکس، دو ملی پوش بوکس جوانان هم به ایران بازنگشتند.اعزام تیم ملی بوکس جوانان ایران به مسابقات جهانی اسپانیا با حاشیه های فراوانی همراه بود. در میانه های مسابقات حسین ثوری، رییس فدراسیون بوکس ایران در اقدامی عجیب و دور از انتظار اعلام کرد به ایران بازنمی گردد.
حالا که صبح امروز اعضای تیم جوانان بوکس ایران به تهران بازگشتند، مشخص شد که دو بوکسور ایرانی هم در اسپانیا مانده اند و همراه با این تیم به ایران نیامدند!
آرین ساعد پناه و مرتضی ریگی دو ملیپوش بوکس جوانان ایران، اردوی این تیم در اسپانیا را در میانه مسابقات جهانی ترک کرده و به همراه سایر اعضا و مربیان به ایران برنگشتند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین