انشعاب آب ۱۱ هزار مشترک بدمصرف تهرانی قطع شد
کد خبر: ۳۵۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

تسنیم: مدیر دفتر توسعه خطوط آبرسانی شرکت تأمین و تصفیه آبفای تهران گفت: انشعاب آب ۱۱ هزار مشترک بدمصرف قطع شده و این روند تا اصلاح الگوی مصرف ادامه خواهد داشت.تبریزی گفت: مصرف آب تهران حدود ۴۰ هزار لیتر برثانیه و میزان ورودی آب در تهران حدود ۳۵ هزار لیتر برثانیه است یعنی هرثانیه، ۵ هزار لیتر از ذخایر آب کاهش پیدا میکند و این بالا بودن میزان مصرف نسبت به میزان تولیدی را نشان میدهد.
وی افزود: روزانه حدود سه میلیون متر مکعب آب در تهران مصرف میشود و برای عبور از بحران آب و خشکسالی نیاز به ۲۰ درصد کاهش مصرف را داریم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین