سپاه: مقرهای باقیمانده مزدوران استکبار جهانی در کردستان عراق را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار دادیم / این حملات در جژنیکان، زرگوئیز و کوی سنجق انجام گرفت
کد خبر: ۳۵۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
در ادامه انهدام مقرها و مراکز توطئه، استقرار، آ موزش و سازماندهی گروهکهای تروریستی تجزیهطلب ضدایرانی در اقلیم شمال عراق، برخی از مقرهای باقیمانده مزدوران استکبار جهانی از ساعات اولیه بامداد امروز (دوشنبه) هدف دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیهالسلام نیروی زمینی سپاه قرار گرفتند.

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران در اطلاعیه ای از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیهالسلام به «مقرهای باقیمانده تروریستهای تجزیهطلب ضدایرانی در مناطقی از اقلیم شمال عراق» خبر داد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، متن اطلاعیه روابط عمومی نیروی زمینی سپاه به این شرح است: در ادامه انهدام مقرها و مراکز توطئه، استقرار، آ موزش و سازماندهی گروهکهای تروریستی تجزیهطلب ضدایرانی در اقلیم شمال عراق، برخی از مقرهای باقیمانده مزدوران استکبار جهانی از ساعات اولیه بامداد امروز (دوشنبه) هدف دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیهالسلام نیروی زمینی سپاه قرار گرفتند. طی این حملات که در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق از جمله جژنیکان، زرگوئیز و کوی سنجق انجام گرفت، ضمن انهدام اهداف مورد نظر، ضربات و خسارتهای سنگینی به تروریستها وارد آمد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین