|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۱:۴۵

معاون علوم پزشکی اهواز: حال ۴ نفر از مجروحان حادثه ایذه وخیم است / ترخیض ۲ نفر از مجروحان

کد خبر: ۳۵۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵


ایسنا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به تشریح آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه پرداخت.

حبیب حی‌بر با اشاره به اعزام ۹ نفر از مجروحان حادثه تروریستی ایذه در بیمارستان های علوم پزشکی اهواز، اظهارکرد: چهار نفر از مجروحان اعزامی حالشان وخیم است و دو نفر مرخص شدند.

وی ادامه داد: همچنین سه نفر از مجروحان این حادثه در بخش اورژانس بستری و تحت مراقب هستند.

به گزارش ایسنا، در پی ورود یک تیم تروریستی به بازار مرکزی ایذه در ساعت ۱۷:۳٠ روز گذشته ۲۵ آبان ماه و تیراندازی به سمت مردم و بسیجیان، تاکنون هفت نفر به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شده اند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین