مدیر حوزه علمیه خواهران ایذه: خوابگاههای خواهران و برادران را از قبل تخلیه کرده بودیم / آتش سوزی آسیب جانی نداشت
کد خبر: ۳۵۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲

ایسنا: نسا شیخزاده مدیر حوزه علمیه خواهران ایذه اظهارکرد: پیرو فراخوانهای روزهای گذشته برای برگزاری تجمع اعتراضی در شهر ایذه، خوابگاه های خواهران و برادران را از قبل تخلیه کرده بودیم و هنگام آتش سوزی کسی درون حوزه علمیه خواهران و برادران حضور نداشت.وی افزود: متاسفانه شدت آتش سوزی و تخریب امکانات و تجهیزات حوزه علمیه برادران بسیار زیاد است و سه خودرو را هم به آتش کشیدند.
مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان ایذه گفت: اغتشاشاگران کم سن و سال بودند و خدا را شکر این آتش سوزی آسیب جانی در برنداشت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین