پلیس تهران: ۲۰ نفر از حمله کنندگان به کسبه در بازار آهن شادآباد تهران دستگیر شدند
کد خبر: ۳۵۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴

مرکز اطلاعرسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: تعداد 20 نفر از اراذل و اوباشی که برای تعطیل کردن بازار آهن شادآباد پس از درگیر شدن با کسبه تعدادی از کسبه را با شلیک گلوله زخمی کرده بودند دستگیر شدند.در این گزارش آمده است: ساعت 13 روز جاری تعدادی از عناصر اغتشاشگر به تحریک معاندین ، در بازار آهن شاد آباد تهران حاضر شده و اقدام به تهدید و تحریک کسبه و بازاریان مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی کرده بودند که در مقابل اقدام هنجار شکنانه آنان کسبه و متصدیان صنفی از هر نوع همراهی با آنان خودداری کردند.
به دنبال عدم همکاری بازاریان با این افراد چند نفر از این افراد با استفاده از سلاح اقدام به تیراندازی و زخمی کردن 5 نفر از شهروندان کرده و بلافاصله قصد متواری شدن از محل وقوع جرم را داشتند که با حضور عوامل انتظامی تعداد 20 نفر از عناصر مظنون به این اقدام مجرمانه شناسایی و دستگیر شدند .
لازم به ذکر است اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری دیگر مرتبطین احتمالی همچنان ادامه و در دستور کار پلیس قرار دارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین