محرومیت «پویا سیف پناهی»، بازیکن مس به خاطر انتشار استوری درمورد تیم ملی فوتبال
کد خبر: ۳۵۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰

فارس نوشت: بازیکن تیم فوتبال مس شهر بابک به دلیل توهین به اعضای تیم ملی فوتبال کشور از این تیم کنار گذاشته شد.با اعلام باشگاه مس شهر بابک؛ در پی انتشار استوری توهین آمیز پویا سیف پناهی مدافع این تیم به اعضای تیم ملی فوتبال، باشگاه مس ضمن محکوم کردن اقدام بازیکن خود، استوری مذکور را توهین به ارکان باشگاه و هویت ملی قلمداد و نامبرده را تا اطلاع ثانوی از حضور در تمامی تمرینات و دیدارهای رسمی محروم کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین