وزیر نیرو: در تهران از نظر آبی شرایط سختی را سپری میکنیم؛ دعا میکنیم بارشهای خوبی داشته باشیم
کد خبر: ۳۵۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

ایرنا: وزیر نیرو با بیان اینکه با مدیریت درست مردم تابستان را بدون خاموشی پشتسر گذاشتیم، تصریح کرد: در شرایط موجود بهویژه در تهران از نظر آبی شرایط سختی را سپری میکنیم اما دعا میکنیم در آینده بارشهای خوبی داشته باشیم و ذخیره سدها بهتر شود.«علیاکبر محرابیان» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت، در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات هیأت وزیران اظهار داشت: دعا میکنیم که در آینده بارشهای خوبی داشته باشیم و ذخیره سدها بهتر باشد ولی در شرایط موجود بهویژه در تهران شرایط سختی را سپری میکنیم.
وزیر نیرو افزود: در بخش برق با مدیریت درست مردم تابستان را بدون خاموشی پشتسر گذاشتیم و در بخش خانگی هیچگونه مشکلی نبود و در بخشهای دیگر هم مدیریت خوبی بود؛ انشاءالله در بخش آب هم اینگونه باشد. مردم خودشان شرایط را میدانند و امیدواریم کمک کنند تا مشکلی در حوزه آبی هم داشته باشیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین