وزیر خارجه آلمان: شورای حکام فردا از ایران میخواهد با آژانس همکاری کند / در حال حاضر هیچ مذاکرهای با ایران در جریان نیست
کد خبر: ۳۵۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹

ایرنا: به گزارش رسانه های آلمانی، آنالنا بربوک مقابله با عوامل حوادث اخیر را اقدامی خشونت بار و وحشیانه خواند.وزیر خارجه آلمان همچنین با اشاره به نشست روز چهارشنبه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ، گفت که آژانس در نشست خود خواهان همکاری ایران با این نهاد هسته ای سازمان ملل متحد خواهد شد .
بربوک ادعا کرد که ایران تقریبا همه مفاد توافق هسته ای ۲۰۱۵ (برجام) را نقض کرده است .
وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مذاکره ای با ایران در جریان نیست گفت که ایران باید به بازرسان بین المللی اجازه دهد به سایت های هسته ای بروند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین