|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۱۶

وزیر خارجه آلمان: شورای حکام فردا از ایران می‌خواهد با آژانس همکاری کند / در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای با ایران در جریان نیست

کد خبر: ۳۵۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹

ایرنا: به گزارش  رسانه های آلمانی، آنالنا بربوک مقابله با عوامل حوادث اخیر  را اقدامی خشونت بار و وحشیانه خواند.

وزیر خارجه آلمان همچنین با اشاره به نشست روز چهارشنبه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ، گفت که آژانس در نشست خود خواهان همکاری ایران با این نهاد هسته ای سازمان ملل متحد خواهد شد .

بربوک ادعا کرد که ایران تقریبا همه مفاد توافق هسته ای ۲۰۱۵ (برجام) را نقض کرده است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مذاکره ای با ایران در جریان نیست گفت که ایران باید به بازرسان بین المللی اجازه دهد به سایت های هسته ای بروند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین