پلیس: از ۱۲ تا ۲۳ آبان ۴۸ اخلالگر ارزی در تهران بازداشت شدند
کد خبر: ۳۵۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اعلام کرد: با اجرای طرح مبارزه با اخلالگران و تامینکنندگان اهداف تروریسم اقتصادی از ۱۲ تا ۲۳ آبان، ۴۸ نفر از اخلالگران ارزی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی، دستگیر شدند.به گزارش بانک مرکزی، به گفته وی، با اقدامات عملیاتی پلیس، بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار انواع ارز به ارزش ۲۳۵ میلیارد ریال کشف شد.در پی این طرح، شاهد توقف سیر صعودی قیمت ارز و سیر نزولی آن در روزهای اخیر هستیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین