ویدیو/ آژیر قرمز در استرالیا؛ خروج ۱۶ واگن قطار از ریل
کد خبر: ۳۵۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸
در ایالت ویکتوریا استرالیا ۱۶ واگن قطار حامل دهها کانتینر از ریل خارج شدند. خدمات اضطراری دولتی استرالیا اعلام کرد که این حادثه در مسیر اینورلی-گرینگهاپ در ۱۰۰ کیلومتری جنوب غربی ملبورن رخ داده است. در حالی که در این حادثه کسی مجروح یا کشته نشده است، تحقیقات گسترده پلیس استرالیا درباره علت وقوع حادثه آغاز شده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
