سالن وزنهبرداری آزادی رفع پلمپ شد
کد خبر: ۳۵۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

سالن فدراسیون وزنهبرداری رفع پلمپ شد.به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنهبرداری، به دنبال مذاکره سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، سالن مسابقات وزنه برداری واقع در مجموعه آزادی رفع پلمپ شد.
تالار ایرانیان محل برگزاری مسابقات وزنه برداری که در پی اختلاف نظر حقوقی با پیمانکار بخش خصوصی پلمپ شده بود، در آستانه برگزاری هفته نخست مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور، بازگشایی شد.
مسابقات لیگ مردان طبق تقویم اعلام شده، روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان ماه با شرکت هفت تیم برگزار می شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین