ابتکار: بنزین پتروشیمی آلوده به چرخه توزیع بازگشت
کد خبر: ۳۵۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
معصومه ابتکار رئیس اسبق سازمان حفاظت از محیط زیست نسبت به شروع سرما و آلودگی دوباره هوا در صفحه ی شخصیاش واکنش نشان داد.
معصومه ابتکار در توییتی نوشت: باز هوا سرد شد و آلودگی هوای کلانشهرها افزایش یافت؛ گرچه تابستان خوبی هم نبود.
گزارش ها حاکی از کاهش تعداد روزهای سالم، توقف نوسازی خودروهای فرسوده، کم توجهی به معاینه فنی و محورهای دیگر برنامه کاهش آلودگی هواست و خبر بازگشت بنزین پتروشیمی آلوده به چرخه توزیع.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین