نگرانی سرمربی تیمملی از وضعیت امید ابراهیمی/ کیروش: این بدترین قسمت بازی بود
کد خبر: ۳۵۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸

سرمربی تیمملی فوتبال نسبت به وضعیت امید ابراهیمی ابراز نگرانی کرد.به گزارش ایسنا، تیمملی فوتبال ایران امروز (پنجشنبه) در دیداری دوستانه پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با یک گل نیکاراگوئه را شکست داد.
کارلوس کیروش، سرمربی تیمملی پس از این بازی اظهار کرد: بازی خوبی بود. برد همیشه خوب است. بعد از چند روز پرفشار، بازیکنان جوان فرصت بازی پیدا کردند. امشب توانستیم یک بازی تمرینی داشته باشیم.
او درباره وضعیت مصدومیت امید ابراهیمی توضیح داد: بله نگران او هستم. باید ببینیم فردا نتیجه آزمایشها چه میشود ولی بدترین قسمت بازی امشب، مصدومیت امید ابراهیمی بود. ما تا فردا منتظر خواهیم ماند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین