پلیس: ۴ نفر از کارکنان انتظامی شهرستان بمپور در یک حادثه به شهادت رسیدند
کد خبر: ۳۵۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

فرمانده انتظامی شهرستان بمپور از شهادت ۴ نفر از کارکنان انتظامی این شهرستان خبر داد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد علیرضا صیاد، فرمانده انتظامی شهرستان بمپور، اظهار داشت: در ایستگاه انتظامی و حفاظت جادهای محور ایرانشهر - بمپور حادثهای رخ داد که منجر به شهادت ۴ نفر از کارکنان انتظامی آن شهرستان شده است.
پلیس اعلام کرده که موضوع در دست بررسی است و جزئیات خبر متعاقبا اعلام خواهد شد.
بمپور از شهرستان های استان سسیستان و بلوچستان است که از شمال به بخشهای حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیکشهر و از مغرب به شهرستان کهنوج (در استان کرمان) محدود است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین