معاون دانشگاه علوم پزشکی اهواز: ۴ دانشجوی بازداشتی آزاد شدند / شرایط خوابگاه کاملا عادی است
کد خبر: ۳۵۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹

ایسنا: معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن تایید خبر آزاد شدن دانشجویان این دانشگاه گفت: در حال حاضر شرایط خوابگاه دانشجویی کاملا عادی است و در حال بازسازی موارد هستیم.مهدی بیژنزاده در پاسخ به اینکه با توجه به اتفاقات اخیر خوابگاه دانشجویی صدف، آیا چهار دانشجوی بازداشتی آزاد شدهاند، اظهار کرد: بله، آزاد شدهاند.
وی گفت: در حال حاضر شرایط خوابگاه دانشجویی کاملا عادی است و در حال بازسازی موارد هستیم.
به گزارش ایسنا، جمعه شب (۶ مهرماه) فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشاندهنده ورود افرادی به محوطه خوابگاه دانشجویی صدف اهواز و بازداشت یک دانشجو بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین