|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۱۰

ویدیو/ در دوره احمدی‌نژاد ما را به شورای امنیت بردند اما روحانی ما را خارج کرد

کد خبر: ۳۵۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
محمد قوچانی در برنامه شیوه و در مناظره با حجت الاسلام روانبخش گفت: نیازی به آمریکا نداریم و در برجام هم می‌خواستیم حق هسته‌ای مان را را بگیریم. سه بار تلاش کردند ما را به شورای امنیت ببرند و در دوره احمدی‌نژاد موفق شدند. آقای روحانی اگر یک کار کرد که ما را از شورای امنیت خارج کرد کار بزرگی کرد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین