|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۱۷

کلیه کلاس‌های درس دانشگاه علوم پزشکی اهواز مجازی شد / معاون دانشگاه: هدف ما ایجاد فضایی آرام برای تحصیل دانشجویان است

کد خبر: ۳۵۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

ایرنا: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: کلیه کلاس‌های درس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در هفته جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 دکتر شهنام عسکرپور شنبه شب در این باره به خبرنگاران بیان کرد: با تصمیم مدیران دانشگاه کلیه کلاس‌ها به استثنای کارورزها در هفته جاری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف دانشگاه علوم پزشکی اهواز ایجاد فضایی مناسب و آرام برای تحصیل دانشجویان است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین