کلیه کلاسهای درس دانشگاه علوم پزشکی اهواز مجازی شد / معاون دانشگاه: هدف ما ایجاد فضایی آرام برای تحصیل دانشجویان است
کد خبر: ۳۵۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

ایرنا: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: کلیه کلاسهای درس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در هفته جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.دکتر شهنام عسکرپور شنبه شب در این باره به خبرنگاران بیان کرد: با تصمیم مدیران دانشگاه کلیه کلاسها به استثنای کارورزها در هفته جاری به صورت مجازی برگزار میشود.
وی افزود: هدف دانشگاه علوم پزشکی اهواز ایجاد فضایی مناسب و آرام برای تحصیل دانشجویان است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین