بانک مرکزی: اگر بدهی بانکی خود را ندهید، از حساب، اموال و اسنادتان نزد بانک برداشت میشود
کد خبر: ۳۵۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

برنا: بانک مرکزی در بخشنامهای به بانکها ابلاغ کرده است که قراردادهای تسهیلات بانکی بهصورتی تنظیم شود که به بانکها این اختیار داده شود تا در صورت سررسید و عدم پرداخت مطالبات مستقیم بانک از مشتری، بدهی از حسابهای انفرادی، اموال و اسناد او و ضامنش نزد بانک برداشت شود.بانک مرکزی در بخشنامهای به بانکها ابلاغ کرده است که قراردادهای تسهیلات بانکی بهصورتی تنظیم شود که به بانکها این اختیار داده شود تا در صورت سررسید و عدم پرداخت مطالبات مستقیم بانک از مشتری، بدهی از حسابهای انفرادی، اموال و اسناد او و ضامنش نزد بانک برداشت شود.
در ادامه این بخشنامه آمده شده است: مشتری، ضامن و ضامنین در صورت اقدام موسسه اعتباری به شرح یاد شده حق هرگونه اعتراض و طرح دعوی را از خود سلب میکنند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین