|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۳۵

استاندار فارس: شهدای حادثه حرم شاهچراغ در روز شنبه تشییع می شوند / ادارات دولتی و مدارس فارس روز شنبه تعطیل است

کد خبر: ۳۵۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸


ایسنا: کریمی معاون توسعه استانداری فارس اعلام کرد که روز شنبه همه ادارات دولتی و مدارس استان تعطیل خواهد بود.

معاون استاندار فارس گفت: با توجه به وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ در روز گذشته(چهارشنبه ۴ آبان) و پیش‌بینی برگزاری مراسم تشییع شهدا در روز شنبه ۷ آبان ماه، کلیه ادارت و مدارس استان فارس تعطیل خواهد بود.

پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ در شیراز شنبه ، از 9 صبح از میدان شهدا به سمت حرم شاهچراغ تشییع خواهد شد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین