نخستوزیر اسرائیل: نزدیکی بسیار خطرناک ایران و روسیه را نادیده نمیگیریم / برای بازبینی مواضعمان در خصوص جنگ اوکراین، ارزیابیهای روزانه انجام میدهیم
کد خبر: ۳۵۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
نخستوزیر رژیم صهیونیستی گفت: «بخشی از کاری که ما انجام میدهیم به نزدیکی بسیار خطرناک ایران و روسیه است. این چیزی نیست که ما آن را نادیده بگیریم یا کاری در خصوص آن انجام ندهیم... بنابراین، کاری که باید انجام بدهیم، ارزیابی مجدد روزانه و واکنش نشان دادن است.»
فارس: یائیر لاپید، نخستوزیر رژیم موقت صهیونیستی از نزدیک شدن روابط میان ایران و روسیه ابراز نگرانی کرده و آن را «بسیار خطرناک» توصیف کرده است.لاپید در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی جروزالمپست با متهم کردن ایران به ارسال پهپاد برای روسیه در جنگ اوکراین گفته تلآویو برای بازبینی مواضعش در خصوص جنگ اوکراین، ارزیابیهای روزانه انجام میدهد.
نخستوزیر رژیم صهیونیستی گفت: «بخشی از کاری که ما انجام میدهیم به نزدیکی بسیار خطرناک ایران و روسیه است. این چیزی نیست که ما آن را نادیده بگیریم یا کاری در خصوص آن انجام ندهیم... بنابراین، کاری که باید انجام بدهیم، ارزیابی مجدد روزانه و واکنش نشان دادن است.»
وی گفت تلآویو رایزنیهای نزدیکی با آمریکا در خصوص تحولات اوکراین انجام میدهد. لاپید هفته گذشته با وزیر خارجه اوکراین درباره جنگ در آن کشور صحبت کرد. روزنامه تایمز اسرائیل گزارش داده بود لاپید در آن مکالمه تلفنی سخنی از کمک تسلیحاتی به کییف به میان نیاورد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین