ویدیو/ مجازات آوردن موبایل به داخل مدرسه در اندونزی!
کد خبر: ۳۵۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
مدیران مدارس در اندونزی دانشآموزان خاطی را که به رغم اعلام ممنوعیت همراه آوردن تلفن همراه، این کار را انجام میدهند، به شکل ویژهای تنبیه میکنند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
