|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۲۸

سخنگوی وزارت بهداشت : تخریب ۶۱ آمبولانس در جریان تجمعات اخیر

کد خبر: ۳۵۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶


ایرنا: سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تخریب ۶۱ آمبولانس سازمان اورژانس کشور در جریان تجمعات اخیر خبر داد.

پدرام پاک آیین گفت: حمله به آمبولانس از نظر انسانی محکوم است و از کسی جز افراد اغتشاشگر متصور نیست.

وی با بیان این که خسارات وارده بر این آمبولانس ها بیش از ۳۰ میلیارد تومان بر آورد تقریبی می شود، افزود: اختلالی که ممکن است از ناحیه تخریب آمبولانس ها در خدمات فوریتی پزشکی و فرایند درمان بیماران ایجاد شود، از خسارت مادی زیانبارتر است. 

پاک آیین تصریح کرد: اغتشاشگرانی که با تخریب آمبولانس با جان و سلامت مردم بازی می کنند، باید پاسخگوی اقدام ضد انسانی خود باشند.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین