|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۷:۳۵

جان باختن مادر خانواده در پی انفجار گاز در حمیدیه

کد خبر: ۳۵۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن مادر یک خانواده و مصدومیت فرزندش در پی افنجار گاز در حمیدیه خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی نشت و انفجار گاز در منزلی که ساعت ۵:۰۲ امروز (۲۸ شهریورماه) در حمیدیه رخ داد، مادر ۲۱ ساله این خانواده جان باخت که جسد وی به سردخانه بیمارستان شهدای نفت انتقال یافت.

وی افزود: همچنین در این حادثه فرزند چهار ساله دچار مصدومیت شد که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی اهواز منتقل شد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین