|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۵۴

اولتیماتوم به مدیرانی که فرزندشان خارج از کشور است/ فقط ۲ ماه فرصت دارید

کد خبر: ۳۵۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶


ایرنا : استاندار بوشهر گفت: به هر مدیری که خود یا فرزندانش اقامت خارج از کشور دارند، فقط دو ماه فرصت داده می‌شود تا نسبت به برگشت یا لغو تابعیت اقدام کند.

روابط عمومی استانداری بوشهر روز یکشنبه به نقل از احمد محمدی زاده افزود: براین اساس به مدیرانی که خود و یا فرزندان آنها اقامت خارج از کشور دارند ۲ ماه فرصت داده می‌شود تا نسبت به برگشت یا لغو تابعیت خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: بدون تردید مدیران دارای تابعیت غیر از ایران که در این مدت اقدام لازم را انجام ندهند باید با مسئولیت مدیریتی خداحافظی کنند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین