روزنامه اصولگرا: امریکا پس از «خروج از برجام»، امریکا این بار به «خروج از توافق» نزدیک شده / واشنگتن در حال حاضر ارادهای برای توافق با ایران ندارد
کد خبر: ۳۵۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

روزنامه جوان نوشت: از اظهارات مقامات امریکایی در روزهای اخیر بهخوبی معلوم بود که این کشور در حال حاضر ارادهای برای توافق با ایران ندارد و ادعای غیرسازنده بودن پاسخ تهران هم نوعی بهانهتراشی برای سنگاندازی در مسیر مذاکرات بود.پس از سخنان بورل که گفت به توافق هستهای در وین خوشبین نیست، اینک رسانه تایمز اسرائیل، به نقل از مقامات کاخ سفید ادعا کرده که توافق احیای برجام از روی میز برداشته شده و در آینده نزدیک امضا نخواهد شد. کاخ سفید هم گفته که شکافهای جدی همچنان باقی مانده و امریکا برای هر سناریویی با توافق یا بدون آن آماده است. به نظر میرسد پس از «خروج از برجام»، امریکا اینباربه «خروج از توافق» نزدیک شده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین