مرندی:ایران به دنبال روابط عادی با همه دولتهای قانونی و غیر متخاصم است
کد خبر: ۳۵۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

مشاور تیم مذاکرهکننده ایران گفت: ایران به دنبال روابط عادی با همه دولتهای قانونی و غیر متخاصم است.محمد مرندی در حساب توئیتر خود نوشت:
غرب از تحریمهای ظالمانه به عنوان سلاح استفاده میکند، در حالی که ایران به دنبال روابط عادی با همه دولتهای قانونی و غیر متخاصم است. ایران هرگز از نفت یا گاز به عنوان اهرم فشار استفاده نکرده است. ایالات متحده با سنگ اندازی بی مورد بر روی چند کلمه مبهم (اما بسیار مهم)، قیمت جهانی انرژی را افزایش میدهد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین