رئیسی: میخواهیم هم تورم نباشد و هم رکود / باید از دلاریزه کردن اقتصاد پرهیز کنیم
کد خبر: ۳۵۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۷

رئیسجمهور در نظارتستادی از بانکمرکزی گفت: ناترازی بانکها نقش مهمی در بالارفتن تورم دارد، میخواهیم هم تورم نباشد و هم رکود.رئیسجمهور در نظارتستادی از بانکمرکزی گفت: بانکها، صندوقهای بازنشستگی و بودجه باید تراز شود.
وی افزود: ناترازی بانکها نقش مهمی در بالارفتن تورم دارد، میخواهیم هم تورم نباشد و هم رکود.
وی در بخش دیگر از اظهارات خود گفت: باید از دلاریزه کردن اقتصاد پرهیز کنیم. حفظ و ارتقا ارزش پول ملی از سیاستهای جدی کشور است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین