|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۲:۰۴

وزارت اطلاعات: متلاشی شدن هسته مرکزی سازمان جاسوسی بهائیت در شمال کشور

کد خبر: ۳۵۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۲

جماران : ۱۲ عضو تشکیلاتی صهیونیستی بهائیت در شهر‌های مختلف استان شناسایی و توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگیر شدند.

وزارت اطلاعات اعلام کرد، هسته مرکزی سازمان جاسوسی بهائیت در شمال کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) متلاشی شد.

۱۲ عضو تشکیلاتی صهیونیستی بهائیت در شهر‌های مختلف استان شناسایی و توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگیر شدند.

بر اساس این گزارش ۲ نفر از سرکرده این تشکیلات جاسوسی در تشکیلات صهیونیستی بیت العدل مستقر در سرزمین‌های اشغالی آموزش دیده و با اعضای تشکیلات خود در سراسر استان مازندران هسته جاسوسی تشکیل داده بودند.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین