رئیسی: معطل وزیری که عملکرد نامناسب داشته باشد، نمیمانیم
کد خبر: ۳۴۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۸

فارس: رئیس جمهور گفت: وزرای ما همه کارنامه دریافت کرده اند و اگر مشخص شود وزیری نتوانسته آنگونه که باید کارش را پیش ببرد، طبیعی است که ما نباید دولت را معطل بگذاریم.حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در حاشیه دیدار اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب درباره ارزیابی کارنامه عملکرد وزرا گفت: وزرای ما همه کارنامه دریافت کرده اند و اگر مشخص شود وزیری نتوانسته آنگونه که باید کارش را پیش ببرد طبیعی است که ما نباید دولت را معطل بگذاریم.
وی افزود: باید کار را در آن بخشی که پیش نرفته به نحوی جلو ببریم که نقصی در آن رابطه وجود نداشته باشد.
رئیسجمهور و اعضای هیئت دولت صبح (سهشنبه) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین