یک فوتی و مسمومیت ۸ نفر در کرمان بر اثر مصرف مشروبات الکلی
کد خبر: ۳۴۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۱

ایسنا: رئیس اورژانس کرمان گفت: بر اثر مصرف مشروبات الکلی حاوی متانول در کرمان تاکنون هشت نفر مسموم و یک نفر جان خود را از دست داده است.دکترسید محمد صابری شامگاه ششم شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: از صبح یکشنبه ششم شهریورماه تا ساعت ۲۲ با مرگ یک نفر و مسمومیت هشت نفر در کرمان بر اثر مصرف مشروبات الکلی حاوی متانول مواجه شده ایم.
وی افزود: مسمومین در بیمارستان های شهر کرمان بستری و تحت درمان هستند و شش نفر تحت دیالیز قرار گرفته اند.
صابری بیان کرد: متاسفانه متوفی یک مرد حدود ۳۸ساله و مسمومین شامل هفت مرد و یک خانم با رده سنی ۳۲ تا ۴۱ سال هستند.
رئیس اورژانس کرمان گفت: از بابت توزیع مجدد مشروبات الکلی حاوی متانول نگرانی داریم؛ البته مقامات انتظامی و قضائی پیگیر این موضوع هستند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین