شروین بزرگ:
امیدوارم زنان در کرمان هم به ورزشگاه بیایند
کد خبر: ۳۴۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان میگوید تیمش بازیکنان جوان و خوبی در اختیار دارد.به گزارش ایسنا، شروین بزرگ بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال در هفته سوم لیگ برتر، اظهار کرد: ما عالی بازی کردیم و یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم و گل خوردیم. فعلا اول فصل است و تیم جوان و خوبی داریم.
او درباره حضور بانوان در این دیدار هم گفت: امیدوارم ادامه داشته باشد و برای بانوان کرمانی هم این فضا مهیا شود که به ورزشگاه بیایند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین