اطلاعیه باشگاه استقلال درباره اقدام صداوسیما
کد خبر: ۳۴۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵

باشگاه استقلال تهران درباره اقدام صداوسیما هنگام پخش زنده مسابقات این تیم اطلاعیهای صادر کرد.به گزارش ایلنا به نقل از باشگاه استقلال، باشگاه استقلال اعتراض خود را نسبت به نحوه فیلمبرداری دیدار استقلال- مس کرمان به مقامات فدراسیون و سازمان لیگ و ناظر بازی اعلام کرده است و از پیگیری حقوق خود و هوارادان استقلال کوتاه نخواهد آمد. صدا و سیما نه تنها حق پخش فوتبال زنده و سایر محتواهای مربوطه را نمیپردازد که با نحوه تصویربرداری، مانع پخش تبلیغات دور زمین هم میشود.
شبکه سوم صدا و سیما و فوتبال برتر مسئول مستقیم این رفتار غیر حرفهای و غیر عادلانه هستند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین