واکنش علی کریمی به حضور زنان در ورزشگاه
کد خبر: ۳۴۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

خبر آنلاین : علی کریمی با انتشار استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش، به حضور زنان در ورزشگاه واکنش نشان داد.علی کریمی در یک استوری با انتشار تصویری از حضور زنان در ورزشگاه نوشت: «همیشه شاد
قرار است در بازی امروز استقلال و مس کرمان در ورزشگاه آزادی حدود 500 نفر از خانمها هم حضور پیدا کنند که این برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر خواهد بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین