|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۶:۱۰

واکنش علی کریمی به حضور زنان در ورزشگاه

کد خبر: ۳۴۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

خبر آنلاین : علی کریمی با انتشار استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش، به حضور زنان در ورزشگاه واکنش نشان داد.

علی کریمی در یک استوری با انتشار تصویری از حضور زنان در ورزشگاه نوشت: «همیشه شاد

قرار است در بازی امروز استقلال و مس کرمان در ورزشگاه آزادی حدود 500 نفر از خانم‌ها هم حضور پیدا کنند که این برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر خواهد بود.


ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین