اطلاعیه جدید سازمان لیگ برای حضور بانوان: نهادهای مربوطه باید تأیید کنند
کد خبر: ۳۴۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

سازمان لیگ فوتبال ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: حضور بانوان در ورزشگاه در مسابقات لیگ برتر فوتبال منوط به ایجاد زير ساخت و تایید نهادهای مربوطه خواهد بود.به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، حضور بانوان در ورزشگاه منوط به ایجاد زیر ساختهای لازم و ایجاد امکانات مناسب و همچنین با تصمیم نهادها و دستگاه های مربوطه انجام می پذیرد.
سازمان لیگ فوتبال نیز در حال پیگیری برای حضور بانوان در ورزشگاه است و بدیهی است حضور بانوان در ورزشگاه با تایید و مجوز نهادهای مربوطه امکانپذیر خواهد بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین