ویدیو/ شرکت پست و والیبال بازی کردن با بستههای مردم!
کد خبر: ۳۴۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
چند روز پیش ویدئویی در شبکههای اجتماعی منتشر شد که در آن کارگران شرکت تیپاکس بستههای مردم را با شرایط نامناسبی جابهجا میکردند. حالا ویدئوی دیگری از کارکنان اداره پست منتشر شده که در آن با بستههای مردم، والیبال بازی میکنند!
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
